Kinderworkshop 8-12 jaar Klei je eigen potje

Klei je eigen potje! Wegens succes in de kerstvakantie gaan wij deze workshop nogmaals aanbieden in de voorjaarsvakantie.

Op de erfgoed-verdieping van Cultura toont Historisch Museum Ede de tentoonstelling ‘EUREKA I Ondergronds Gevonden’. Op deze expositie zijn archeologische vondsten te bekijken. Mensen hebben lang geleden in Ede al huizen gebouwd, potten gebakken en gereedschappen gemaakt.  Onder de grond zijn nog veel overblijfselen van deze oude culturen te vinden. Op de tentoonstelling zijn ook kruiken en potten te zien die ons vertellen over hoe mensen lang geleden leefden. Net zoals vandaag zeggen gebruiksvoorwerpen veel over de mensen die ze gebruiken. Tijdens deze workshop ga je zelf een potje maken.

Je kunt je aanmelden via de agenda van Cultura

21 feb 2024
Verlopen!